torsdag 19. juli 2012

Klipping av hekk.

Når vi stod opp i dag tidlig var det såpass bra ver at vi bestemte oss for å klippe hekken. Her var det berre å innta frukosten å hoppe i arbeidskleda.
Vi har vore så fornøgde med hekken vår Bulkemispel heilt til i fjor sommar då det var store oppslag i media om den smittsomme sjukdomen Pærebrann som denne hekken kan ver berar av. Her i Møre og Romsdal gjekk mattilsynet ut og oppfordra eigarar av denne planta til å fjerne den i dei smitta områda.
Tomta vår har traffikert veg på to sider så denne hekken har vore heilt perfekt vern for både trafikk og innsyn.
 Panikken steig, eg måtte ut å sjå etter sjukdomsteikn og selvfølgelig synest eg den hadde dei beskrevne skadane. Heiv meg på telefonen til mattilsynet som alle reide hadde sprengde linjer. Når eg fekk kontakt skulle eg sende inn prøver av blad. Eg så gjorde og fekk ei gledelig tilbakemelding. Hekken din er frisk så berre kos deg med den vidare : ).
Men med tida regnar eg med den må vekk, så eg har starta prosessen med å  plante nye sortar slik at dei skal få vekse seg til før gamlehekken blir fjerna.

Før klipping. 

Blomsteren lokka til seg store mengder med insekt. Om vinteren kjem fuglane for å ete av dei raude fristande bæra.

Gode redskap som gjer jobben. Sneik meg innpå han i blå kjeledress bakfrå uten å verte oppdaga. Synest han måtte få vere med her så flink som han er : )) 


Her er jobben gjort. Høgda tek vi ikkje før til vinterklippet.

Den nye hekken er av to sortar. Eit parti med småblada Lind og eit med ein type Bøk.

Klippte litt Linden og av den måtte eg selvfølgelig lage ei mengde stikklingar av : D

Georgine "Darkarin".

Ei spesiellt nydelig rose. Her med insekt. Flytta den frå hagen til son min i vår og den har greidd seg fint. Anar ikkje kva den heiter. Den er ikkje skarpt gul, meir aprikos gul. 

Kvelds stemning 18.Juli.

Ha en fin dag alle saman : )

1 kommentar:

  1. Så bra at hekken din ikke var smittet. Det er trist med alle disse plantesykdommene som angriper busker/trær. Nydelig rose du har. De er pene uten navn også. Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett