søndag 29. juli 2012

Vi rømde ei veke til ein varmare stad......... ; )

KRETA !

Vi reiste forfrosne heima frå natt til Laurdag 21.7. Då var det + 4,2 grader. Når vi landa på Kreta møtte vi varmen med + 35 grader. Litt av ei forskjel. Var komne på hotellet ca. kl.15.00. Ein halv time etter på låg vi i Middelhavet å plaska. HERLEG : )).

Avkjøling i bølgeskummet.

Minstemann i det våte element der han er som fisken i havet.

Middelhavstemning...........

Blomar frå Kreta " Platanias"

Bogenvilla.

Denne lignar på Kala ?

  Same planta i gult med frøstand.


Fylt Havaii rose.

Rose.

Strandkunst : D

Vi for i frå ekstrem varme og kom heim til EKSTREM nedbør. Møtte veggen med regn. Vindusviskarane hadde problem med å holde unna regnet frå frontruta når vi kjøyrde heim frå flyplassen.
MEN i dag våkna vi til skyfri himmel og + 20 grader. Så det vart ein tur i hagen å støtte opp blomar som hang ned av regn.

Ha ein flott Søndags ettermiddag alle saman.

7 kommentarer:

  1. Så herlig det så ut der! Skjønner godt at dere tok en tur dit :-) Nydelige blomster du har tatt bilde av. Ha en fin ny uke! Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Å så lurt og ikke minst deilig og komme til varmen og få føle sommer.
    Flotte bilder jeg hører nesen bølgene.

    Jeg har Sony med standard linse 18-55 og en telelinse som det er artig å ta makro bilder med.
    Bakgrunnen blir så diffus og motivet kommer mer frem synes jeg da.

    Ha en fin ny uke , Maritklem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for svar. Skjønar at du har eit godt kamera. Du har så flotte, klare bilete. Klem.

      Slett
  3. Dette var da heller ikke så vondt..hi,hi:)
    Kreta er er herlig...et av mine favorittsteder:)
    Deilig med pause fra regn og minimalt med +grader....
    Ønsker en fin kveld:))

    SvarSlett
  4. Så utrolig deilig det må ha vært å komme til sommervarmen! Det varmer opp en frossen sjel :) Jeg har aldri vært i varmere strøk, mest pga en aldri så liten flyskrekk.....Men en dag skal jeg dit!
    Håper vi får mange fine sommerdager her i gamlelandet resten av sommeren!

    SvarSlett
  5. Hei!
    Tusen takk for koselig ord på bloggen min. Kjempe koselig!

    Så flotte solskinns bilder. Ja, skal man ha sol på kroppen, så må man til varmere land!

    Ønsker deg en fin mandag! klem

    SvarSlett