lørdag 23. mars 2013

INSPIRASJON OG HELGEGLEDE.

Vart så inspirert av Anne på Moseplassen når eg las innlegget ho hadde om basilikum.
Har aldri prøvd å så det før, så då passa det godt å prøve seg i år.
Det var veldig mange sortar å velge i, men eg valgte ein sort p. g. a fargen på blada.
Synest den mørke raude fargen var så fin.


Basilikum " Rosie "

Og ved sida av stod eit stativ med noko som frista så aldesles : )
Klarte ikkje å gå forbi og det kjenner eg var heilt rett.
Helgeglede delux !!!!


Dahlia " Candy Club ", " Pastel Florart " denne er ny av året står det på og den har mørk raude blad. Det likar ikkje sniglane så godt. Her får ivertfall dei stå i fred, og til slutt" Park Princess ".

Når eg kom dragande med pakkane høyrde eg berre eit UFF frå nokon som sikkert er heilt oppgitt av meg og plantegalskapen min. Men bryr eg meg om det ? NEI : )

¤ ¤ ¤

Så kom dette i posten.
FREDAGSKOS !


Mykje kjekt lesestoff.

Det har vore ei iskald veke og plantane eg har planta i potte blit såkalla " ut og inn potter".
Men likevel kjekt med vår ut for døra, så litt ekstra flytting går bra.


Dette er mitt bidrag til Helgegleder hjå Vivishagerom og litt til.
Klikk deg inn HER for å dele eller sjå gode fine Helgegleder.

HA EIN TRIVELIG LAURDAGSKVELD ALLE SAMAN !


13 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg har også kjøpt Basilikumfrø, og i løpet av helga skal dem i jorda. Jeg så også på den som er mørkrød, men valgte en grønn.

    Kjempe hyggelig at du ville delen denne helgegleden.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Så fin Basilikum, flott farge og sikkert god.
    Herlige fargebomber de Dahlia og er veldig vanskelig å overs hehe.
    Fine helgegleder, god helg fra Marit.

    SvarSlett
  3. Hei MarJE:)
    Den raude basilikumen har eg faktisk sådd ein gong for nokre år sidan(veit ikkje om det var akkurat den sorten der då...) Det gjekk kjempefint!
    Mykje kjekt du har i vente der med alle dei spennande dahlia sortane!
    Måtte berre våren og varmen kome snart! I kveld held eg varmen med raudt i glaset
    og masse stearinlys!(Earth hour)
    MarJE! Eg heldt på å besvime då du fortalde at du hadde kasta eit kardemommedynetrekk!!
    Må ikkje finne på sånt fleire gongar - det kjem til å ende med hjarteinfarkt! Ha ha!!
    Fin laurdagskveld og god påske til deg!!
    Varm klem frå meg:)

    SvarSlett
  4. Herlige helgegleder!
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  5. Å putte nesa inn i basilikum er en nytelse. Gled deg til 'Park Princess'. Den er så vakker fra den utvikler seg fra knopp til utsprunget blomst. I år har jeg tenkt å ha den i krukker. Håper de har overlevd kjellersesongen. Ha en trivelig påske! Anne

    SvarSlett
  6. Deilig helgeglede du skriver om. Frø er topp :) Jeg fant en fylt valmuesort på OBS som bare måtte bli med hjem... skal så den etter påske tenkte jeg. God helg og god påske. klem Merethe

    SvarSlett
  7. Så mye flott du har kjøpt deg! De dahliaene var kjempfine. Det blir nok mye fint hos deg i sommer.
    God kveld!

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  8. Basilikum pleier jeg å så også. For öyeblikket står de i kjelleren under plantelys, og vi har höstet av de allerede:-)
    Lykke til med såingen!
    Klem!

    SvarSlett
  9. Å, så vårligg innlegg! Jeg blir i godt humør når jeg ser hva du har kjøpt, basilikum må jeg også prøve. Ha en flott påske:)

    SvarSlett
  10. Det er så koselig å handle inn løker, frø og andre ting som får vårfølelsen til å komme. Håper du koser deg førpåskehelga=) Jeg må nemlig jobbe et par dager før jeg kan ta påskeferie, men det er helt greit=) Vibeke

    SvarSlett
  11. Så flott basilikum du har sådd, nydelige blader :) Og dahliaene var jo skjønne, har stor forståelse for at de måtte med
    Ønsker deg også en glad påske :)

    SvarSlett
  12. Jammen har du mange fine ting i vente, berre varmen kjem, og det gjer sjølsagt...
    Nydelege ut- og inn planter. Eg har ikkje laga til uteplanting enno, må få påskeferien attom.
    Akkurat no er eg trillepike i strålande, men skarpt ver. Resten av gjengen er på skitur, nokre bortover og
    andre nedover.

    Ynskjer deg og dine God påske !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  13. Hei!
    Du spurte om jeg bruker samme oppskrift til hjertelue med riller og den rundstrikka. Det gjør jeg ikke. Jeg har laget min egen variant av den rundstrikka, men den vil jeg ikke legge ut fordi det er andre som har laget den, og relativt nylig tror jeg. Du kan finne en variant på Ravelry under navnet "djevellue" Min rillestrikkede er en gammal, gammel oppskrift og den kan du laste ned gratis her: http://www.ravelry.com/patterns/library/my-little-sweetheart---hat
    Ha en fin søndag! Klem :)

    SvarSlett