onsdag 20. mars 2013

LEGGVARMARAR OG LESTAR TIL BABY

Her kom det eit ønskje om leggvarmarar til vesle Ella som nærmar seg tre månader.
Eg undervurderar visst størrelsen på små damer. Så eg strikka ferdig to par leggvarmarar som var alt for små. Det var berre å rekke opp igjen og strikke nye i større format.


Det lyse paret er strikka i babyull og det rosa i Alpa.


Lestane vart strikka i litt av kvar garntype så passar dei til begge para. Her har eg ikkje brukt mønster, strikkar etter hovudet.


På babyullgarnet brukte eg pinnar nr. 3 og la opp 50 maskar.
Mønstra går ut på 10 maskar.
Til pynt hekla eg ein liten blome.


Alpa garnet er tjukkare så det brukte eg pinnar nr. 4 og la opp 40 maskar.
Til pynt hekla eg ei remse og knytte til sløyfe.

Eg har gått ut ifrå DENNE mønstra.

¤ ¤ ¤

Tusen, tusen takk for alle gode ord som dåkke gir meg her på bloggen !!!

Nye følgarar er komne til også.....Hjartelig velkomne, kjekt at dåkke vil sjå kva eg styrer med.

Ha ein lun kveld , her er det kaldt men det er ute : )

21 kommentarer:

  1. Hei MarJE!
    Trur ikkje du det at eg har fått helse på vesle Ella i dag då!(Men ho sov søtt) For ei nydeleg lita tulle!! Så skjønn at det er eit syn:))
    Og fine bestastrikka leggvarmarar hadde ho på seg ;) Ho og mora var på besøk på arbeidsplassen min i dag:)Det er no såå fine ting du har laga til henne - det er ikkje farlig å vere henne i kylda!
    Eg er så frostige for tida at eg har heldt hus under eit deilig pledd i heile kveld! Fine dagar - men gudhjelpemeg kor kaldt det er!
    Håper på varmare dagar snart!!
    Godt at du held varmen i allefall:)
    Klem frå Alva

    SvarSlett
  2. Det er ikkje alltid like lett å beregne størrelsen til desse små nei. Leggvarmerne var knallfine. Sokkane også. Flink du er da.

    SvarSlett
  3. Så fine lester/sokker
    og leggvarmere du har strikka.
    Så artig nå er det 3 stk
    som har barnebarn som het Ella:)
    Så mitt navn ble veldig
    populært etter mange år.

    SvarSlett
  4. Så utrolig søte leggvamere og lester=) Artig å få slike bestillinger når man er strikkeglad=) Håper du har det fint. Vibeke

    SvarSlett
  5. Så nydelige ting du lager!
    Ha det bra!

    SvarSlett
  6. Så flink du er : ) Heldig liten prinsesse : )

    SvarSlett
  7. Hærlighet kor lekkert.
    Og så leggings då, tidleg krøkes ;) Artig.
    Det er no dokke flotte strikkarane som inspirerer slik at eg hive meg i kast med desse prosjekta som eg ikkje får til...
    Strikke lesta utan oppskrift er iallfall utenkeleg. Eg likte betre fasongen på dine
    enn dei eg har. Kanskje du må skrive ei oppskrift likevel ?

    Ha fine dagar resten av veka sjøl om det er kaldt :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  8. Så flotte de er! Du er så flink til å strikke. Barnebarnet ditt er heldig som får så mye fint :-)
    Ha en fin kveld!
    Klem Marit

    SvarSlett
  9. Fine work. I am greeting

    SvarSlett
  10. Hælledussan, så søte lester og leggvarmere- godt og varmt til lilletulla! Du er et skikkelig strikkefantom! :-)

    SvarSlett
  11. For noen nydelig legge varmere

    SvarSlett
  12. Heisan !! Dei var kjempefine !! Ha det godt.

    SvarSlett
  13. Så fine de ble, helt bedårende :) Heldige, lille baby :)
    Ha en fin kveld!
    Anette

    SvarSlett
  14. Å hææælenussen så søte da, nydelig mønster og farger.
    God kveld fra Marit.

    SvarSlett
  15. Heia.:)
    Noe så nusselig,det er såå gøy
    å lage klær til småttingene. :)
    Heldige små tusseladder som får
    disse.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  16. Desse var jo skikkeleg søte:)

    SvarSlett
  17. Søteste leggvarmere og vakreste vårbilder!
    Det med rohdodendroen som sprenger seg vei utav snøen OG det med tregulvet - de falt jeg pladask for!

    Så flink du er å ta bilder!
    TAKK for inspirasjonen.

    Klem fra Anne på landet.

    SvarSlett
  18. Så nydelig! Du er sannelig flink,
    Sokkene var skjønne...og leggvarmere,
    noe så søtt.

    SvarSlett
  19. Så fine! Et nydelig håndarbeid. Heldige lille Ella som blir varm og god på føttene:)

    SvarSlett
  20. Så fine ting du har strikket!
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  21. Så fine! Rett og slett supersøte :) God påske til deg.

    SvarSlett