torsdag 11. april 2013

HEKLA SJAL

Var litt i tvil om eg skulle hekle dette. Det såg ikkje så fint ut på mønstra synest eg, men i den virkelige verda overraska det. Vart skikkelig fornøgd med det.
Raskt og enkelt å hekle var det også.


Mønstra har eg henta frå Drops design og den kan du finne HER


Brukte nøytrale fargar som kan brukast til det meste.


Borda nederst er veldig dekorativ..


Eg brukte to forskjellige trådar, tynn Alpaca og Cotton viscose begge frå Drops. Heklenål nr. 5.
Cotton viscose har ein fin glans som gir arbeidet ein ekstra glød. Kan anbefalast.

¤ ¤ ¤

Velkomne til nye følgarar og tusen takk for alle koselige besøk og kommentarar som blir lagde igjen.

Ha det godt så lenge, frå MarJE.


15 kommentarer:

  1. Det ble veldig fint, lurt å velge en farge som passer til mye:-) Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Det var kjempefint. Fargen på det var lys og fin. Ha en god natt!
    Klem Marit

    SvarSlett
  3. Sjalet ble virkelig dekorativt! Lurt å bruke en nøytral farge som går til det meste!
    Ønsker deg ei fin-fin helg! :-)

    SvarSlett
  4. Så lekkert! Du er flink! :)
    Som du sier passer jo fargene til det meste også. Det er veldig praktisk!
    Ønsker deg en flott fredag og god helg! :)
    Noe nytt håndarbeidsprosjekt på gang?

    SvarSlett
  5. Det var et veldig fint sjal og fin farge. ;))

    SvarSlett
  6. Åh, ditta var nydeleg !!
    Slikt kan eg tenkje meg å hekle og bruke...
    berre skuldrane mine vil... blir så lei, har så lyst, held på ei lita hue til 5 åringen, men veit ikkje når den kan bli ferdig.
    Burde ikkje site med PCen heller, men i små augneblink.
    Takk for koseleg kommentar på steininnlegget. Ja, den er populær !
    I helga skal me passe ein hund, så kanskje det blir litt gåturar :)

    Ynskjer deg ein fin fredag, og lukke til med innhaldet i drivhuset !!
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Det var kjempeflott - Takk for deling av oppskriftslink, dette kommer garantert på min To-Do-Liste :-) ønsker deg en fin helg, Klem.

    SvarSlett
  8. Skjønner godt at du er fornøyd. Sjalet ble skikkelig lekkert!

    SvarSlett
  9. Dette sjalet var jo bare nydelig, den fine kanten rundt gjorde susen :)Du kan riktig være fornøyd med dette resultatet :)
    Ha en fin helg!
    Anette

    SvarSlett
  10. Helt nydelig! Du er veldig flink!

    SvarSlett
  11. Åhh, det har jeg heklet flere ganger. Jeg synes det er veldig søtt=) Håper du har det fint, og at helga er bra=) Vibeke

    SvarSlett
  12. Å så lekkert, jeg liker det mønstret godt og det ser veldig deilig ut.
    Maritklem.

    SvarSlett
  13. Så fint sjal du har hekla! Effektfullt med to forskjellige garntyper og farger sammen. Må se nærmere på den oppskriften jeg også :)

    SvarSlett