onsdag 15. mai 2013

LENGE SIDA SIST.

Sjølv om det er ei stund sida siste livsteikn her på bloggen skjer det litt likevel.
Eit godt vårteikn at eg har styrt så mykje i hagen og litt ellers at det har blitt lite av oppdateringa her inne.
Konfirmasjonen er vel i havn , vi hadde ein strålande dag på alle måtar. Så no blir det avslapping og mykje haging framover.
Eg har ikkje vore inne å sett meg rundt på bloggane kor langt våren er komen rundt om i landet, men her hjå meg går det veldig seint i år. Beda er fortsatt veldig brune og tome men håper fortsatt det vil spire opp meir. Ser at det livnar litt meir for kvar dag.


Stort sett berre denne sorten Primula som har starta litt med bløminga her i hagen.


Ganske så tomt i bedet enda. 


I dette bedet har det vintergrøne klart seg. Ein av få Rhododendron som er fine.


Dette er bak grusbedet. Oppstarta prosjekt med å legge ned ein kant med stein og grusgang. Må ha meg både meir stein og grus for å gjere det ferdig.


I grusbedet som eg laga i fjord etter inspirasjon frå Magnar Aspaker ser det ut som plantene trivest. Etter det eg kan sjå er det stor overlevelseprosent.
Det er minst 20 cm tjukt gruslag øverst, så røtene må strekke seg nedover for å finne jord og fuktigheit.
Her er det småhjerte Dicentra Burning heart som har spirt opp og står med knupp.



Stauder som eg sådde i fjord. Veldig kjekt når dei kjem igjen.
Physochlaina orientalis,  Ligularia stenocephala og Centurea bagadensis.
Desse frøa kjem frå Magnar.


Ein av Pionane er komne med spirar, Allium, Tulipanar, Geranium, Akeleier og Aconitum.


Mange liljespirar. Dette er dei eg kallar Keisarkruner. 


Rognebusk med bladverk i fine fargar, Sorbania sorbifolia Sem og formklipt Buksbom.


Stemorblomar og løkar i krukkene.

¤

I drivhuset med sine heile 5 kvadrat er det smekkfullt og mange av staudepottene har spirt.
No ventar eg berre på varmare tider slik at sommarblomane kan få kome ut å få litt bedre plass.

¤.

No vil eg ha meg ei runde rundt om i bloggane å sjå kor langt våren er komen hjå andre.

Ha fortsatt ei god veke og ein fin 17. Mai til alle.

Frå MarJE.

16 kommentarer:

  1. Så koselig å høre fra deg igjen! Det går sakte her også, for nå bare regner det og er iskaldt. Mye fint som blomstrer hos deg nå. Grusbed har jeg aldri fått laget meg, men det frister etter å ha sett ditt. Ha en fin 17. mai og en god pinsehelg!

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å se seg igjen!
    Mye fint og grønt i beda dine - og så har du veldig flotte bed. Blir spennende å se farger i dem. Og det blir det visst snart med så mange skudd som du viser frem:)
    God torsdag!

    SvarSlett
  3. Hei og takk for sist! Veldig kjekt;)
    Det spirar og gror hos deg ser eg! Du har så mange fine bed og gangar at det er eit syn!
    Vert aldeles inspirert av å sjå:) Får eg orden på hendene skal eg jammen byrje å grave!
    Varmen er undervegs ser det ut til så då har vi gode dagar i vente:)
    Fin 17-mai til deg også!
    Klem frå meg

    SvarSlett
  4. Koselig med nytt innlegg fra deg.
    Ja her spirer det godt.
    Grusbed hørte spennede ut,
    sikkert mye som trives der.
    Det skal blir fint å følge
    med i hagen din eterhvert.
    Riktig god 17 Mai til deg også.
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  5. Eg har sakna deg, men tenkt at du har hatt mykje å gjere.
    Vel overstått konfirmasjon forresten :)
    Ser på bilda dine at det er litt seinare hos deg enn her i ytre, men med så mykje som ligg på lur vil hagen din bli fantastisk i tida framover !
    Såg på bilde frå 17 mai i fjor, då blomstra eit hav av liljer, også pinseliljene. I år er dei så vidt i knopp. Men eigentleg er det ikkje så nøye når dei blomstrar, gler meg over det enten det er mai eller juli :)

    Ynskjer deg ein fin 17 mai.
    Meldingane er iallfall gode ;)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. For en fin hage du har. her kommer det nok til å bli fint i løpet av sesongen. Fint det runde bedet ditt da.
    KLemz

    SvarSlett
  7. Oj,der var det mye flott på gang.Hos meg er det stauder,tulipaner og urter.Aller størst er tulapanene kommet:) Morro til 17 mai.Jeg følger spent med i hage og drivhus hos deg.Ha en fin 17mai:))

    SvarSlett
  8. Vel overstått konfirmasjon!
    For noen flotte hagebilder, det er jo en fantastisk hage du har- og jeg må si jeg gleder meg til å se den i "fullt flor" ut over sommeren!!
    Ønsker deg en fin 17.mai! :-)

    SvarSlett
  9. Så fin mai hagen din er, det er en så fin tid med alt som titter opp og den fine grønnfargen kommer igjen.
    Ja har dere hatt konfirmasjon har du hatt nok og stri med, gratulerer med konfirmanten.

    Ha en strålende 17 mai, klem fra Marit.

    SvarSlett
  10. Hei igjen.
    Så artig, her blir det en stille og rolig 17 mai så da skal jeg følge med på TV.

    SvarSlett
  11. Mykje på gang i hagen din, så det vert kjekt å sjå blomstrane etter kvart som dei dukkar opp:) Her vert det nok litt hagearbeid i helga sidan meldingane er så fine.
    God 17. mai!

    SvarSlett
  12. Hei, takk for 17. mai helsing, alle gode ynskje til deg og dine og på dagen. No har eg vore i runde og sett til at pottene i drivhuset har nok vatn til eg kjem att frå feiring. Det vert ein strålande dag, temperaturen nærmar seg 20 grader.
    Sjølv om det er seint hjå deg og, så var det mykje grønt og fint i beda dine. Mange Magnarplanter har du, det har eg og. Eit grusbed nyt nok plantene godt av med alt vatnet. Fint er det og.

    SvarSlett
  13. Så koselig og se at du blogger igjen, så mye fint som spirer hos dæ, idag har det vært skikkelig varmt her og løker og stauder spretter opp av jorda i full fart hehe ;)
    I drivhuset blomstrer dert mere og mere og der er det alt for fult nu ;)
    Fine bilder, håper du har hatt ei fin 17 mai idag.

    Lisbeth ;)

    SvarSlett
  14. For en utrolig fin hage du har, jeg gleder meg til å se sommerbilder :-)
    Jeg har langt igjen skjønner jeg...har hage på 2.året og innser at "ting tar tid". Men jeg koser meg underveis til drømmehagen :-)
    Ønsker deg en fin pinsehelg!
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  15. Utrolig vakker og velpleid hage du har! Nydelig, selv uten blomster! Blir spennende å se det med enda mer blomster etterhvert.

    SvarSlett