fredag 24. mai 2013

TAKK........

.............. til dei som svara meg på forrige innlegg.

Pionen som ikkje ville spire i år har blømd godt i minst 10 år. Så det var derfor eg var så forundra over at den ikkje viste teikn til liv.
Sist sommar hadde den minst 30 blomar så eg tenkte kanskje at den hadde sprengt seg :))

Røtene skal få nye sjansar og så håper eg den vil våkne til live igjen ein gong om ikkje i år.


Her er den sist sommar med sine mange tunge blomar. Det er ein bondepion.

Ha ei god natt .

Frå MarJE.

9 kommentarer:

  1. Ikke rart du blir fortvilet når vi får se hvilken flott peon det gjelder. Håper virkelig at den kommer sterkt tilbake!

    SvarSlett
  2. Å så nydelig denhar vært. Ikke rart at du ble lei deg. jeg krysser fingrene for at den vil glede deg igjen.
    Klem

    SvarSlett
  3. Håper denne flotte pionen kommer seg igjen. Jeg har også opplevd at pioner tar seg en pause.

    Ønsker deg en fin lørdag. Klem

    SvarSlett
  4. Kjære vene! Jeg forstår godt at den trenger et hvileår ;-)

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  5. Nydelig med vakre, deilige peoner!
    God helg til deg!

    SvarSlett
  6. Du verden så flott den var! Håper den kommer seg raskt igjen!
    Ha en fin helg!
    Klem!

    SvarSlett
  7. Vonar peonande blir like vakre igjen.
    Kanskje i år også.
    Eg var ei runde i hagen, det er mykje å glede seg over.

    Nyt helga, kanskje i solskin.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  8. Jeg håper det ordner seg og at den kommer igjen like flott.
    Den er virkelig flott, herlig farge!

    Ha en flott helg!!

    SvarSlett
  9. Så fin den er, eller var:) Håper den kommer seg.
    Jeg har ei rot ei ,men den har aldri blomstret så i fjor gjorde jeg som jeg egentli ikke skal- jeg flyttet den. Så får jeg se da om det blir endring.
    Lagt meg til som følger hos deg.

    Tina

    SvarSlett