lørdag 29. juni 2013

BLOMAR FRÅ HAGEN.

Når sommaren ikkje heilt vil kome i form av sol og god tempratur får vi berre kose oss med bilete frå bløminga i hagen.
Ca. 10 grader og regn her i dag.....brrrrrrrrrr kaldt.


Cosmos Candy stripe.


Guld valmuer som eg fekk frø frå Marits hagekos.


Guld valmue frå Marit.


Louise Bugnet.


Geranium phaeum. Denne trudde eg hadde fryst vekk i vinter, men heldigvis dukka ein opp og fleire frøplantar.


Geranium.



Iris Snow Queen.


Iris.


Akeleier og gule dagliljer som sprer ei nydelig lukt i hagen.


Allium.


Allium.


Trollius.

Eg vil ønske alle mine lesarar ein blomstrande Laurdag.



15 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Jeg fyrer i ovnen akkurat nå, og det regner og er 10 grader her også. Så det er ikke akkurat plagsom sommervarme for tiden...
    Louis Bugnet, er det den samme som Louise Bugnet?
    Den er så vakker. Ha en flott lørdag!

    Klem fra Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er det Marit. Var berre eg som slumsa med skrivinga :))

      Slett
  2. så mye vakkert som blomstrer hos deg! Håper dere snart får varme!

    SvarSlett
  3. Det var da en vakker trøst om ikke annet?! Mye fint som blomstrer hos deg nå :) Vi savner også sol og varme og i dag har overgartneren sett i nåde til oss og sendt litt sol vår vei :) Mellom bygene da. Vi er glad for det vi får!

    SvarSlett
  4. For eit fantastisk skue :)
    Du har så mange vakre planter, og bilda dine er framifrå !
    Gule dagliljer er veldig tidleg hos deg. Her er nordavinden kald og eg føler at mange planter
    kjem seint.
    Eg gler meg til å sjå hagen din. Eg må ta å fare eins ærend for det er aldri tid til stopp ved
    gjennomreise...;)
    Kom til hytta i formiddag, og fyrer godt i omnen :)

    God laurdagsklem .

    SvarSlett
  5. Ååå så nydelige bilder og blomster fra hagen din hmmm.
    Så artig at valmuene blomstrer, mine har bare knopper ennå.

    God lørdag fra Marit.

    SvarSlett
  6. Vakker blomstring hos deg. Selv om det regner, så ser det ut til at hagen trives.
    Håper på bedring snart, for vi trenger litt sol også.

    Klem

    SvarSlett
  7. Så mye fint som blomstrer hos deg nå! Håper dere får bedre vär snart så du kan väre ute uten å fryse!
    Klem!

    SvarSlett
  8. Masse fine blomstrar hos deg! Eg må jammen få laga meg eit nytt blomsterbed... det er jo så mykje eg kunne tenke meg å ha:)
    Her var det regn og kjøleg på morgonen, men det skein opp og vart veldig fint i løpet av dagen.
    Fortsatt god helg til deg!

    SvarSlett
  9. Å, men eg elskar slike flotte bildeseriar av dei nydelegaste blomar!
    God helg til deg også :)

    SvarSlett
  10. Å herlighet for noen flotte blomster... det må jo se helt fantastisk ut hos deg nå. Den hæren av hvite iris skulle jeg gjerne hatt hos meg!!! Gleder meg til å se flere bilder.

    SvarSlett
  11. Lekkert lekkert Marje!!
    Men 10gr...det er litt i kaldeste laget ja.
    Håper du får litt mer varme og sol:)

    SvarSlett
  12. Nydelige blomsterbilder.:)
    Håper du har fint sommervær,
    her har det heldigvis bedret seg.:)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  13. Så vakker blomstring i hagen din! Nydelig!:-)

    SvarSlett