onsdag 18. september 2013

DRÅPEVÅTE ERTEBLOMAR.

I dag har vi hatt eit nydelig ver med god tempratur og litt sol inn i mellom.
Flott ver til haging.
Eg held på med eit aldri så lite prosjekt. Manglar berre litt singel så er det ferdig.
Når den er på plass skal dåkke få sjå kva det er.

Men i dag viser eg bilete av erteblomane .












Dei veks opp i desse to kassene som eg lagde klatrestav opp i av kvistar. No er dei heilt dekte av erteblomane.
Desse to kassene lagar eit skille mellom hagen og sitteplassen. 
Dette blir gjentakelse av til neste år.....vellykka prosjekt. Forresten sjelden det blir som eg har tenkt, men dette vart det : )

Ha det fint så lenge.

Frå MarJE.


7 kommentarer:

  1. For et herlig bilde med vanndråpene, oghagebildene dine er nydelige!

    SvarSlett
  2. Heisann Marje, tusen takk for at du e innom bloggen min og legg igjen slike hyggelige kommetarer.
    Så vakre erteblomstrene dine er, syns æ kjenner den deilige duften helt hit til bloggen min hihi :O))

    Ha en fortsatt fin høst.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  3. Vakre makrobilde av erteblomstar med vassdropar.
    Fantastiske bilde !!
    Du er så flink til å få det til, skal tru kva du finn på no.
    Gler meg til å sjå.
    Eg har akkurat hermetisert plommer i 4 Norgesglas, fort gjort når
    ein set i gong og veit kor ein skal gjere det.
    Det er tiltaket på førehand som er verst. Her er lite plommer
    i år, men eg har masse frå i fjor, og det er like godt i år...

    Fin kveld til deg, ser du har vore på tur :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Hei! Nydelige bilder av erteblomster. De har alt, de er vakre og har en vanvittig deilig duft. Prosjektet med å skille hagen og sitteplassen, er så absolutt vellykka. Ha en fin kveld! Anne

    SvarSlett
  5. Det var en god ide med de to kassene. Bildene av erteblomstene dine er nydelige. Flinka. Det er så kjekt at jeg fant deg på Instagram også.
    klem og god helg

    SvarSlett
  6. Nydelig bilder av erteblomst
    med vanndråper på ;)
    God fredagskveld
    og riktig god helg i september.
    Ellaklem ;)

    SvarSlett
  7. Så flotte erteblomster. De var nydelige med regndråper på! Så herlig når prosjektene blir som vi har tenkt. Det er en god og rik følelse. For en herlig, velduftende vegg å ha som romdeler i hagen!

    SvarSlett