mandag 16. juli 2012

Snart i feriemodus.

No har eg berre ei vakt igjen på jobb så er det ferie. Det skal feirast i morgon med noko godt i glaset og sette meg ut i hagen ved Prestegard rosa å nyte den gode lukta. Den luktar heilt vidunderlig.
I ettermiddag har eg gravd opp 3 trillebårlass av den hersens krypande veksten med mørke raude blad og blå blomster spir ( hugsar ikkje kva den heiter). Den er ekstremt vokse villig og kjøver det meste. No er den borte vekk : ).        
Så litt ymse bilete frå hagen i dag.

Koreagran dverg.

Dette er Rognspireaen eg planta for to veker sida. Den har vokse og blada har nydlige fargar.

Frå forskjellige tred stammar.
Navn laus.
Eucomis.

2 kommentarer:

  1. Nydelig gran med flotte kongler. den du beskriver er nok Ajuga reptans tenker jeg. Flott farge på bladene, men der stopper også det fine. Jeg luket opp en stor trillebår her før i sommer. Den tar jo helt over i bed :-( Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, heilt rett Marit. Det er Ajuga reptans eg googla det. Ha fortsatt ein fin dag du også : ))

      Slett