lørdag 18. juli 2015

EIN SMAK AV SOMMAR.

Her på Vestlandet, nærmare bestemt på Sunnmøre har vi fortsatt ikkje fått sommaren. 
Hagen og hagestellet går det trått med. Sommarblomane strevar med å ikkje lide drukningsdøden, og hagefrua er lite fornøgd med tilværelsen. Skulla så absolutt fått kosa meg meir i det fri.
Natt til Fredag var temperaturen nede i 3,9 grader. Alt er veldig seint.

Tok meg likevel ei runde med kameraet. Medan eg var ute kom merkeleg nok sola ( Torsdag kveld ) så her kjem ei lita kavalkade.


Trollius chinensis, ballblom.


Skjærsmin.


Sådde busknellik i fjor og dei er i kjømda no. Har vorte store tepper så når dei sprett skikkeleg ut blir det nok fint. Skimt av eine dammen i bakgrunnen.


Busknellik på nærsyn.


Rosene er i farta. Dette er ei gamaldags stor buskrose. Nydeleg lukt.


Klematis.


Klematis The President. Måtte ta bilete frå loftsetasjen for å få ei lita oversikt over størelsen. Den veks over ein bue. Utruleg at den blømer så mykje i dette veret.


Geraniumane har også så vidt starta.


Frå bakhagen. Her er det mange forskjellege bladplantar, både busker og stauder. Dette var før sola skein så då er det eit meir dystert lys.


Hagen er uansett ver levande. Det summar konstant og fuglar er her i hopetal. Eg matar heile året rundt.

Eit lite livsteikn frå meg.

Fortsatt god sommar til alle, der den enn måtte finnast : )

MarJE.

33 kommentarer:

  1. Synd med det kalde været, her er det også kaldt og mye trist vær egentlig. Men hagen din ser fantastisk ut, så fine farger.
    Hilsen Ingeborg fra fruhaldshage.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Så mykje fint du har i bløming på tross av det elendige veret! For ei stund sidan skein sola og no høljar det ned igjen. Godt å sjå på desse vakre blomane dine i allefall. Har hatt nokre hageprosjekt på gong her også og fått planta meg både klematis, rhodendron, skjærsmin, og eit rosebed med 5 roser i. Og eit par epletre har kome i jorda.Mannen har spada og greve til den store gullmedalje og eg har fått det som eg vil, hi hi. Hagen på nedsida av huset har vore forsømt i årevis så no er den litt bedre iallefall Får berre håpe på bedre tider vermessig!
    God helg frå meg!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så hyggelig med livstegn fra deg. Det blomstrer utrolig flott hos deg selv om det har vært kaldt. I dag stod vi ute og beisa med tykke gensere og ullsokker. Det blåste kraftig. Det er ennå mye sommer igjen, så jeg håper på varmere dager.
    Ha det så godt! Anne

    SvarSlett
  4. Så nydelig hagen din er! En overdådig klematis President, helt fantastisk syn!! Herlige fargevalg du har.

    SvarSlett
  5. Ah, herlige ballblommer og en hage som virkelig sprudler. Skulle ikke tro at det har vært dårlig sommervær for disse. Fantastisk frodig hage og klematisen var et flott syn :-)
    Håper sommerværet har tatt seg opp, ha en fortsatt fin sommer :-)

    SvarSlett
  6. For meg som ikke har hage selv lenger, er det alltid like kjekt å komme på besøk til deg. Håper du snart får et litt lengre besøk av sommeren :)
    Ha en fin sommerkveld!
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  7. Klematisen blomstrer godt hos meg også. Kanskje den liker det litt kjølig. Ellers er alt veldig seint i blomstring i år. Fint hos deg da.
    Klem

    SvarSlett
  8. Kjedelig når det er så kaldt og vått at man ikke får gjort noe ute. Det ser nå likevel ut som det blomstrer ganske frodig hos deg. Tror klematisen liker litt fuktig klima for min døde sannsynligvis pga tørke. Håper været blir bedre. http://ritasfryd.blogspot.no

    SvarSlett
  9. Vakkert er det hos deg i alle fall uansett ver :)
    Men, eg er samd med deg i at det er ikkje lett å nyte når ein blir dyvåt om ein skal vere ute litt.
    Håpar på ein fin august ;)

    SvarSlett
  10. Møkksommervær her også, men jeg kler meg i ull og trosser været :)

    SvarSlett
  11. Sent men godt, likevel. Det ser vakkert ut hos deg, både blomstringen og de flotte fjellene i bakgrunnen!

    SvarSlett
  12. Takk for herlige blomsterbilder fra hagen din. Håper du får noen dager fantastisk sommerværet...
    før kommer høst... men kanskje kommer deilig høstværet med masse vakker farger.
    Hilsen til deg og klem fra Viola

    SvarSlett
  13. Den kom.. til slutt..
    Men no er det haust!
    Vonar du har det bra!

    klem

    SvarSlett
  14. Aaah, jeg elsker denne type indlæg. :)

    SvarSlett




  15. The Love of Beauty is a woman's nature, three-point looks and seven-point dress.
    Here are women's clubs,Diamond Jewelry,Brand Handbags , fashion Dresses, sexy swimsuits you like, you want to choose.

    SvarSlett
  16. الاستثمار في دبي جبل علي

    SvarSlett
  17. It s a very useful page. Thank you. fa85380d71fe107dd274c7d7999441dd
    senirkent
    baklan
    sarkoy
    eyupsultan
    gomec
    derbent
    kuluncak
    silivri
    kurucasile

    SvarSlett
  18. It s a very useful page. Thank you. 3052913acc7218e6af704aca77fc66c1
    fatih
    selim
    kozlu
    ovacik
    ozvatan
    ardahan
    osmancik
    havza
    huyuk

    SvarSlett
  19. It s a very useful page. Thank you. 275c5b3b1549f65bef579c89d699eb58
    kazimkarabekir
    ankara
    karaburun
    saraykent
    feke
    kirikkale
    erbaa
    senkaya
    ulus

    SvarSlett
  20. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. d06a3747950b83f760b8f103de842292
    sms onay
    numara onay
    website kurma

    SvarSlett
  21. Thank you for your explanation, very good content. 05a67d465292fef1e1a19b7ca0cfc4bb
    define dedektörü

    SvarSlett
  22. Thanks for your article. 08b994cb85665db458a14a1ddc175cd8
    evden iş imkanı

    SvarSlett