mandag 21. juli 2014

SOMMARBILETE FRÅ HAGEN

Vi har hatt den flottaste og varmaste sommaren så lenge eg kan hugse.
Ikkje ofte ein må fram med vatnaren på desse kantar, men i år har den blitt flittig brukt.

Tida blir nytta til turar både i fjellet og til sjøs, men selvfølgelig også i hagen.

Veldig mange bilete er blitt tatt og no var det tid for å tøme kameraet.
Her kjem eit lite utval.


Nokre av Revebjellene står fortsatt med litt bløming.


Den mørkaste i hagen. Den er faktisk nesten svart. Stokkrose Black Nigra.


Ved drivhuset. Her ser vi litt av karmane med grønsaker.


Heldig samantreff med denne lilja. Passa perfekt i desse beda der eg har gylne og mørke fargar.


No kjem det bilete av forskjellige valmuer. Har sådd mange sortar i år.


Insekta er like begeistra som meg.


Tynne som silkepapir.


Har navna på dei.....men ikkje her eg sit no. Ute i sommarstova.


Kjempeknapp. Denne stauda sverma insekta for. Det er nesten kø for å få seg ein landingsplass.
Ein svevar som ravar med sine lyse knappar over dei andre plantene.


Rognespirea er også ei svært ettertrakta busk av alle slags insekt. Her er det Admiralen som kosar seg.


Trur humle og biebestanden har tatt seg kraftig opp igjen. Her er det eit yrande liv.
Humla nyt blomen på Alunrot.


Mitt romantiske hjørne er det fleire enn meg som likar. Vesle Ella likar å leike i fuglebadet som eg har støypt. Har måla lyse benken og bordet her. Dei var brune før.


I ei av krukkene veks Blodbegera.


Ikkje berre eg som er begeistra for dei kvite Alliumane. 
Kjekt å plukke blomar : )

Ha fortsatt ein fin sommar og nyt dagane.

Sommarhelsing frå

MarJE

9 kommentarer:

  1. Nydelige bilder fra hagen din! Så godt å høre at dere også har fått en flott sommer. Her har det vært fint vær siden april, men litt for lite nedbør. Det er knasetørt her, og sprederen går varm den også ;-)

    Ha en fortsatt fin sommer du også!

    Klem, Marit

    SvarSlett
  2. Hei i sommeren ;) Er så lite inne ved datan men en snartur for å ønske deg en fortsatt fin sommer. Vakkert i hagen din. Nydelige valmuer. Hilsen Merethe

    SvarSlett
  3. SÅ flotte glimt frå hagen din!
    Nyt sommaren i fulle drag :-)

    Sommarklem

    SvarSlett
  4. Så fine bilder:-) Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  5. Du tek så fantastiske bilde MarJE !
    til og med humlene får du taket på. Eg syns dei er så urolege at det er ikkje så lett.
    Artig å sjå veslejenta og vatnet, vatn og born tiltrekke kvarandre.
    Eg er så imponert over kor flinke dokke er til å gå på fjellet, skikkeleg spreke er dokke. !
    Det flotte veret er meir enn fantastisk, me fær til Oslo til helga og håper å ha det like fint der :)

    Gode sommardagar vidare.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder av blomstringa i hagen! Så flott at sommeren er fin og gir gode vekstvilkår!
    Vi har fine, varme dager i nord også, det er herlig.
    Fortsatt god sommer til deg og dine! :-)

    SvarSlett
  7. Så vakre bilder. Humla på alunroten var fantastisk!
    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  8. Fantastiske bilder fra di deilig hagen :-) Så hyggelig med barnebarn. Ja sommeren var herlig. Men nå stoppet - vi vil håpe sommeren kommer tilbake :-))) nå i august... vi vil bruke hage og natur særlig. Jeg har mine barnebarn med meg en uke. Kornåkeren var høstet. Alltid en fin erfaring og lyst for barn. En fin fin august fortsatt.
    Klem fra Viola

    SvarSlett