torsdag 3. oktober 2013

HAUSTRO I NATUREN.

Her kjem fortsettelsen på forrige innlegg.

Det har blitt mange turar i skogen siste tida og det er noko spesielt med roa i naturen no om hausten.
Sansane og tankane kan sveve og kverne  medan eg vandrar og nyt inntrykka som viser seg.


Når eg har med meg speilreflekskameraet mitt er det vanskeleg å kome seg lenger enn hit til vatnet.


Her finn ein uendeleg med motiv. 
Det er nesten like klårt i vatnet som i lufta.


Ring i vatnet av kreda som gjorde eit hopp.


På midten skimtar vi ei bittelita grend.


Same grenda her både på land og i vatnet : )


Resten av bileta er frå turen i dag. Då kom eg meg vidare og gjekk heile runda rundt åsane. 
Desse bileta tok eg med kompaktkameraet. Det er så lite at eg stikk det i lomma.
Synest bileta er klåre og fine med det også.


Glinsande fargesprakande nyper.

Såg stor forskjel på fargane i naturen berre sida Tysdag. Det hadde gulna mykje.


Her er eg koma rundt og opp på åsen. Denne plassen heiter Høgetua. Det spisse fjellet til høgre er Liadalsnipa. Nede i dalen bak åsen kan vi skimte fjorden.
Dei andre bileta har eg tatt langs kanten av vatnet rett ned her.

Vi er så heldige her at vi har alt som naturen kan by på. Høge fjell rundt alle kantar. Vatn, sjø, skog med mange fine stiar. Snur eg meg her på dette biletet til motsatt retning har vi flyplassen og ikkje minst heimen til vår nynorskmann Ivar Aasen. Det er her i Ivar Aasen - tunet nynorsksenteret ligg. Kan gå dit frå stien her.


Då gjenstår det berre å takke for følget til vatnet og rundt åsen.

Håpar sansane dåkka også likte seg : )

¤

No er det noko som held på å skje med himmelen så eg trur ikkje det blir slike bilete i morgon.
Men vi får ta imot det som kjem.

Ha ein god ettermiddag og nyt haustkvelden.

Turklem frå MarJE.



21 kommentarer:

  1. Nydlege bilde, MarJE! Det med nyper på var fantastisk flott! Synest kompaktkameraet ditt tek veldig bra bilde:)
    Ja me er bra heldige som bur midt i eit slikt eldorado av fin natur! Betre kan ein nesten ikkje ha det:))
    Langtidsvarselet såg ikkje bra ut,nei..... regn så langt ein kan sjå:( Men som du seier... me får berre ta det som det kjem! Ha ein fin torsdagskveld:)
    Klem frå meg!

    SvarSlett
  2. Så flotte naturbilder! Det er pent hos deg med masse vakker natur.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Flotte bilder i dag også. Nydelig natur hos deg!!

    SvarSlett
  4. Så utrolig vakre bilder=) Fantastisk norsk natur=) Vibeke

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder ! Nyt høsten videre.

    SvarSlett
  6. Vet du...nå sitter jeg her med gåsehud på hele kroppen!...dette var fantastiske bilder av en fantastisk høstkledd natur! Her må en finne roen...:)
    Takk at du deler med oss:))

    SvarSlett
  7. Hei! Måtte være med til vannet og det angrer jeg ikke på. For en opplevelse. Har sett på bildene mange ganger. Vakkert. Ha en god kveld! Annr

    SvarSlett
  8. Wow what a fantastic photograps of your lovely country Marje.
    Have a wonderful evening.

    SvarSlett
  9. Skjønner det! Skulle gjerne trukket inn den friske fjelluften nå (men må jobbe i storbyen hele "høstferien").

    SvarSlett
  10. Vakre bilder fra flott natur! Nydelig med landskapet som speiler seg i vannet. Håper vi får noen flere sånne flotte soldager i oktober.

    SvarSlett
  11. Det er så vakkert at en kan drømme seg helt bort. Du har et godt blikk for motiver. Takk for turen :)

    SvarSlett
  12. Fantastiske bilder fra et vakkert landskap! Heldig du som får gå sånne turer :) God helg!

    SvarSlett
  13. Vakre bilde frå turane dine !
    Det er ei fin tid, den finaste årstida synest eg.
    Og terrenget du har rundt deg er fantastisk flott.
    Så får me vone at vermeldaren tek feil. Eg planlegg balllegove for
    heile gjengen min på hytta og likar best opphaldsver ute :)

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  14. Hei, så flotte bilder! Ønsker deg en fin helg :-)

    SvarSlett
  15. Høsten er en gave til oss som liker å fotografere. Så flotte bilder du tar. Jeg sitter her og nyter turen din!
    Ønsker deg en fin helg med mye flott høst-vær.

    Klem fra Vigdis

    SvarSlett
  16. Nydelige bilder fra turen! Vakkert landskap der hos deg!
    God helg! :-)

    SvarSlett
  17. Virkelig noen flotte bilder du har tatt. Jeg liker også veldig godt å vandre rundt i naturen og ta bilder. Det er balsam for sjelen det.

    Klem

    SvarSlett
  18. Å for noen fantastiske vakre bilder fra naturen rundt dæ, skjønner godtat du ikke kommer dæ lenger enn til det vannet.
    Æ elsker slike motiver hvor naturen speiler sæ i vannet.

    Tusen takk for alle de koselige kommetaran du bestandig legg igjen hos mæ.
    Ha ei fin helg.'

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  19. For ett fantastisk land vi bor i - med sin mangfoldigheter både i naturen, årstidene og i det skiftende været.
    Nydelige bilder du har delt med oss.
    Tusen takk for turen!!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  20. Nydelig tur,og du er god på bilder altså. Må bare nyte disse naturbildene du tar. Vi kjører ofte forbi disse traktene og ser de høye fjella og den fine naturen.
    KLemz

    SvarSlett
  21. Jeg må slutte meg til kommentarene ovenfor.
    Du bor i et vakkert område.
    Du er veldig flink til å finne gode motiver.
    Takk for turen, MarJE!

    SvarSlett