lørdag 26. oktober 2013

HELGEGLEDER # 40

Eit aldri så lite Helgeglederjubileum denne gongen. Det er 40. gongen vi viser våre helgegleder hjå Vivishagerom og litt til.

Ei helgeglede kan ver så mangt og mykje, lita eller stor. Alt ettersom vi ser det og føler det.
For meg kan det t. d ver ein tur i skogen, eit besøk på sjukeheimen hjå mor, besøk av barnebarnet, lage noko godt å ete eller få det servert :)) ei runde i hagen med kamera, handarbeid og ein god kopp te eller hageblad i posten o. s. v........

 Når vi er bloggarar og er innom og les andre sine bloggar blir ivertfall eg inspirert.
Det blir litt av mi helgeglede denne gongen.


JuHu eg har fått min eigen og her heng den......Anne på Moseplassen viste oss fuglemataren sin som kan festast på vindauget 
Eg viste denne herligheita til mannen min og ymta frampå at ein slik kan eg tenke meg.
I går Fredag når eg våkna utpå dagen ( er på nattevakt ) låg det eit nett i gangen. Eg kika oppi og der fann eg vidunderet.
Kjøpt på Felleskjøpet for den nette sum av kr. 69.
No er eg så aldeles utålmodig .....vil ha pippe besøk med ein gong.


Fredag landa Hagetidende ned i postkassa også og det har eg saumlese.....mykje kjekt.
Her har Moseplassen inspirasjonssider og det kunna ikkje passa bedre, oppskrift på fuglemat ))


I år starta eg oppigjen foringa av fuglane tidlig. Flytta plass til fagerbuska. Der er det lunare enn den plassen eg brukte i fjor og så er det mange greiner å dele på. For her er det virkelig kø. Har fleire foringsautomatar og fuglane tømer dei på eit blunk.


Det var kun spurven som vart foreviga i dag. Meisene var så lynraske å stikke seg unna, men etterkvart blir dei nok meir vande med meg.


Medan eg stod der å venta sveipa kameraet litt rundt i hagen.
Brudespirea.


Det er mykje bær på hekken i år. Bra for fuglane. Dei er veldig glad i desse bæra.
Bulkemispel.


Alunrot - Heuchera.


Raude greiner på Sibirkornell.


Kinasøten som stod over frosten. 

Enkle helgegleder som eg deler hjå Vivis.......

God Laurdagskveld til alle.

MarJE.

10 kommentarer:

  1. Så mye å glede seg over! Jeg blir aldeles smittet av din entusiasme over fugler og det som er :) God helg videre!

    SvarSlett
  2. Så morsom og smart fuglemater:) Det måtte være koselig å våkne til en slik overraskelse.
    Ha en fortsatt flott helg:)

    SvarSlett
  3. Det er gøy og ikke minst viktig å mate småfuglene våre. Matfatet som kunne festes på vindu, det var knall fint.
    Flott helgelgede. Ønsker deg en fortsatt fin helg.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  4. For ein stilig fuglematar! Men trur godaste pus hadde gått amok om eg festa ein slik på vinduet! Kunne iallefall ikkje hatt planter i den vinduskarmen..... Har eit problem i år.... veit ikkje heilt kvar eg skal henge fuglematen! Har ordna så fint til under det treet eg har brukt å henge den og som du veit vert det mykje rot og skit under.... Må tenkje på det litt til;) For mat må dei iallefall få...kjøtmeisa har alt vore og leita i treet!
    Fortsatt god vakt:)
    Klem frå meg!

    SvarSlett
  5. Så flott helgeglede! Jeg har sett denne i et blad, og har da et spørsmål. Har du opplevd at fugler har flydd i vindusruta etter at du satte den opp? Jeg har nettopp flyttet en fuglemater som hang i en kjetting foran stuevinduet. Den ene fuglen etter den andre fløy i vinduet, så jeg måtte bare flytte den.
    Stuevinduet mitt er ganske stort, så jeg vet ikke om de ikke ser vinduet og tror det er luft. Jeg synes din fuglemater er veldig fin, men jeg ønsker jo ikke at de skal bli skadet.
    Ha en fin søndag.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  6. For en snill mann du har=) Koselig å våkne til en så fin gave=) Koselig å mate fugler. Vi er ikke i gang med det enda, men det blir. Håper resten av helga blir fin=) Vibeke

    SvarSlett
  7. Det var noe nytt. Aldri sett sånne før. Veldig kjekt da. Du får nærkontakt med fuglene.
    Klem

    SvarSlett
  8. Så fine bilder og så mye å glede seg over.
    Veldig koselig med besøk av fugler i hagen. Jeg mater også masse, til tross for at katten Frank gjør sitt beste for å fange flest mulig av de flygende "lekkerbiskene".

    Ha en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  9. Så flotte helgegleder!
    Fin forings-automater du har...og fuglene er sultne nå...de tømmer fort en slik beholder,men det er såå koselig med fuglelivet i hagen:)
    Ønsker en fin ny uke:))

    SvarSlett