tirsdag 20. november 2012

Frø såing.

Sist veke fekk eg to forsendelsar med frø.

Premien frå blogg lotteriet hjå Elin med bloggen I hagen ved skauen. 
Tusen takk for frøa og det fine kortet som jentene har teikna.


Så fekk eg frøa eg bestillte frå Magnar Aspaker.

Har ikkje brukt å så staudefrøa før like over nyttår men i år har eg slått til å fått ein god del i jorda.
Nokre av frøa skal såast ferske og somme treng lang spiretid, når eg likevel holdt på så tok eg sjansen å sådde fleire. Greit å ha fått det gjort : )
Selvfølgelig ikkje den mest ideelle tempraturen i dag med nesten 12 varmegrader. Men reknar med det snart snur.


Nokre av frøa skulle ligge litt i vatn og litt pussing med sandpapir før såing.
Eg blanda molda med mykje sand så den ikkje skal bli så kompakt.


Blå litt store klokker (ukjent, har fått frø)
Gul / Orange solhatt ( Veit ikkje navn )
Gul krage (ukjent navn, har fått frø )


Dette er dei sortane eg har sådd til no. Googla litt på såmetodar og såtidspunkt men det er veldig varierandes og ulikt  så eg prøvar meg litt fram. Det var så mykje frø i dei fleste pakkane at dei som det var fleire anbefalingar på sår ei dose igjen seinare : ) 
Og nokre sortar bør ikkje såast før seinvinters.
Hadde forresten bestemt meg for at eg ikkje skulle så i det heile tatt denne sesongen, men frøklåda ville ikkje holde seg unna : ) )


Har stått inne eit par dagar før dei fekk kome ut.


Blondedukane til dekke. Det er tradisjon og den kan ikkje brytast.

¤ ¤ ¤

Veit ikkje om det var eit varsel om at eg ikkje skulle så denne sesongen men....
medan eg holdt på med såinga vart eg brått så urven og uvel......
spysjuka kom som eit skudd inn over meg.
Uff.....for ei ekkel sjuke, men no er det heldigvis over. Berre litt slapp.

¤ ¤ ¤

God fin dag til alle : )

14 kommentarer:

  1. Du har vært veldig flink! Såing skulle jeg også ha begynt med, men det får bli en annen dag. God bedring med spysyken. Noe verre enn det skal en lete lenge etter!

    Lykke til med frø, og ha en fin dag, klem!

    SvarSlett
  2. For en spennende såliste du har! Jeg har også en hel del mer som skal sås. Vet ikke om alt går her oppe, men prøver det ut. Har heller ikke så mye erfaring med såing av stauder. Så praktiske de kassene som du har pottene i ser ut!

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  3. Guri malla kor dyktige du er.
    Eg har inga peiling på såing, kjøper planter ferdig, men
    forstår at dette må vere svært spennande.
    Eg skulle no igrunnen ha tid til slikt.
    Må tenkje på det, hmmm..

    Bra du er ferdig med sjuka.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flink du har vært som har sådd stauder allerede. ja det må være godt å få det unna så kan de stå der og "godgjøre" seg. Jeg holder på å høste frø fra blodbeger planten som jeg tok inn. Den har jeg nå klippet mye tilbake og det kommer grønne skudd både her og der. Har plassert den i pelargonia gangen for den er litt kjølig. Blir spennende å se om jeg greier å holde liv i den. Også skal mange nye frø i jorden i slutten av desember. Veldig spennende for dette er en helt ny plante for meg. Hei så lenge :) klem Merethe

    SvarSlett
  5. Jammen ivrig du altså:) Fin blogg har du også!! Takk for titten i min blogg:)

    SvarSlett
  6. Så iherdug blomster elsker du er! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Ha en fin førjulstid!

    SvarSlett
  7. Jammen har du sådd en hel haug. Dette blir spennende. Jeg forstår ikke at du kan sette ut frø nå, men jeg går utifra at alle frøene skal spire inne.;-)

    SvarSlett
  8. Jeg er også i full gang med såingen, men så mange sorter som du har fått i jorden har jeg ikke ennå. Har akkurat värt i Norge i 10 dager og når jeg kom hjem idag lå fröene fra Magnar og ventet så imorgen blir det såing igjen her.....går jo ikke å la bli:-)
    Lykke til med såingen og god bedring!!
    Klem!

    SvarSlett
  9. Kjære vene så mange sortar du ha sådd! Bra du har stor hage! Og skulle du ha for mykje så har eg ein hage som skrik etter stell og meir blomster så det er berre å kome og plante;)
    Offa, spysykje er det verste som finst! Det vil vi ikkje ha.....
    God bedring iallefall:)
    Klem frå Alva

    SvarSlett
  10. Så flink du er! Lykke til:) Blir spennende å høre hvordan det går med spiringen til våren.
    Jammen sår du mye;)

    SvarSlett
  11. Så bra at du har sådd stauder alt, de blir sikkert fine planter til våren. :) Takk for koselig kommentar hos meg. Hageklem fra Anne Kari

    SvarSlett
  12. Utrolig mye du har sådd, blir imponert. Kjempefin tradisjon å bruke blondeduk til å dekke med. Håper du har kommet deg igjen. Ha det bra! Anne

    SvarSlett
  13. Himmel og hav, så mange frø! Det er spennende å så frø, så jeg skjønner deg veldig godt. Håper på mange små spirer til våren, og med den duken så må det jo blir knall bra!

    Klem Vivi

    SvarSlett