tirsdag 13. november 2012

TUR I SKOGEN.......

Søndags føremiddag kom eg meg endelig på tur for å sanke litt naturmateriale.


To minutts gange frå heimen starta stien ved kvernhusa.


Brua fører stien vidare inn i skogen.


Det var litt kjølig i lufta når eg gjekk heimafrå. Somme plassar låg snøen på stien enda.
Skilt laga som pilar er det mange plassar langs stien som viser dei forskjellige rutene ein kan gå.
Kvileplassar er kjekke å slappe av på.


Når eg kom til vatnet var det ein fin mild fønvind og sola viste seg.


Veldig stor utfart denne  Søndagen. Både store, små og firbeinte.




På sidene av råsa, ut mot skogen var det rikelig av måse, konglar, kvistar og det eg måtte ønskje av naturmateriale.
Som likt meg starta eg sankinga i starten på turen. Dei størtste forekomstane er mot slutten av råsa...men eg kan no ikkje gå forbi noko  : ) og når eg kom dit var nettet fullt. Eit raudt og gult coop extra handlenett : )  Dette gjekk eg å bar på heile turen og den er ganske lang. Men fekk mykje oppmerksomheit på akkurat nettet. Ja folk stoppa opp og såg på posen, så på meg. Då svara eg berre at her er det utsalgs stader bak kvar ein stubbe. Dei smilte og russla vidare.


Sol  og mørk himmel. Her kom regnet, men fint likevel.


Her snubla eg.......overkroppen for fortare enn føtene klarte å springe, så det enda i eit mageplask : )
Såg ut som eit skogstroll der eg låg. Hovudet gjekk som på ein skrue...måtte sjå om nokon såg meg.
Heldigvis var det ingen akkurat der.
Opp igjen i ei resarfart ......hadde det kjekt sjølv, vart litt latter av det ( kanskje nokre ord også )


Dekorasjonsmaterialet som ligg til tørk. 
Har ein plan med det, så får vi sjå om den vert gjennomført...: )

Ein super tur gjennom eit herlig landskap.

¤ ¤ ¤

Tusen takk for alle besøk....nydelige rørandes kommentarar som vert lagt igjen.
Set stor pris på alle saman.

Nye følgarar.....hjartelig velkomne, koselig at Dykk vil følge meg her på bloggen.

Fortsatt god veke til alle saman, på gjensyn.

Klem frå MarJE.

19 kommentarer:

  1. Gode billeder.
    Tak for den smukke tur.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlett
  2. Fine turbilder.Selvfølgelig må vi plukke med det samme,kan jo hende det blir ei anna rute hjem ;o)

    SvarSlett
  3. Vakkert turterreng du har i nærområdet ditt! Og deilig vær fikk du også : ) Jeg må nok en tur ut i naturen jeg også og hente julepynt :) Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  4. Så heldig du er som har et så flott turterreng i nærområde! Kjempe flotte bilder og fin natur!

    Det er fint å plukke inn ting fra naturen og lage ting av! Kos deg!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  5. Så pent det var i nærheten av deg. Jeg likte så godt det området der den lille bekken gikk. Jeg elsker bekker! :-)
    Smart å hente kongler og mose nå mens det ennå er bart ute.
    Ha en fin kveld, klem!

    SvarSlett
  6. Herlig turterreng du har å vandre og snuble i,,snubling vet jeg alt om he he,,
    Nå kan du lage mye fint, det flotteste materiale er det en finner i skogen.

    Takk for turen, Marit.

    SvarSlett
  7. Så utrolig vakkert det ser ut på bildene dine! Du har jo et fabelaktig turterreng der du bor! Jeg syns jeg ser deg med coop extra handlenettet på ivrig jakt bak hver en tue :) Det mageplasket skulle sikkert vært filmet, hi-hi!
    Jammen fikk du tak i mye flott naturmateriale, og jeg gleder meg til å se hva du lager utav det!

    SvarSlett
  8. Det skal bli kjekt å sjå kva du kjem til å lage av konglane og mosen.
    Me er heldige som bur slik til at det er berre å gå seg ein flott tur i nærområdet. Din sti ser veldig koseleg ut, kanskje eg skal stoppe bilen og gå ein tur der ?
    Takk for koseleg kommentar hos meg :)

    Ynskjer fin tysdagskveld til deg.
    Klem

    SvarSlett
  9. Så fine Bilder du har tatt=) Blir artig å se hva du skal lage av det du plukket med hjem. Håper vi får se=) Ha en fin, fin kveld=) Vibeke

    SvarSlett
  10. Naturen i november er spennende. Den er ribba for nesten alle farger, "skjelettet" står igjen, og er utrolig vakker. Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  11. Novemberskogen er veldig kjekk å gå i, det er så luftig og lett å gå! Har hatt mange slike sanketurar i desse skogane og fått maaange rare blikk og kommentarar! Verst var det den tida eg jobba med blomster, då kunne det fort verte 4-5 posar i slengen..... Og mosen kan vere tung! "Du har vel nok no" sa ein kar nedi bakkane her til meg ein gong eg traff han oppi åsen:))Han var visst redd for at eg skulle ribbe heile skogen;)
    No er eg spent på kva du skal lage - du får nok til noko fint, tenkje eg;)

    Klem frå meg

    SvarSlett
  12. Så herlig!...hi,hi..jeg måtte le av ditt magestup og skogstroll:))
    Nydelig turterreng du har:) og så godt en slik runde gjør:))

    SvarSlett
  13. Så fine materialer du har sanka!
    Her kom sneen så fort i år at jeg
    rakk ikke å tenke på slike ting!
    Takk for koselige ord hos meg,
    og for at du vil følge meg!
    Klem!

    SvarSlett
  14. Takk for koselig besøk hos meg! Så fint turområde du har, flotte bilder! Skal bli spennende å se hva du skal lage av naturmaterialet du fant! :-)

    SvarSlett
  15. Flott turområde du ferdes i må jeg si. Her er det fortsatt snø og det må ski til om en vil ut i skogen. Finfin onsdag til deg.

    SvarSlett
  16. Så vakkert! Høsten er flott! Og med et sånt terreng må det være en nytelse å vandre og samle materiale. Ha en flott dag!

    SvarSlett
  17. Nydelege haustbilde! Takk for besøk på bloggen min! Viss det er greitt, legg eg deg i blogglista mis, så kikar eg innom oftare!

    SvarSlett
  18. Så utrolig flotte naturbilder! Jeg fikk veldig lyst til å ta en rusletur på disse koselige stiene og finne roen i de vakre omgivelsene :0)
    Ønsker deg en flott kveld og morgendag!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett