søndag 18. november 2012

HELGEGLEDER # 3

No nærma det seg slutten for denne helga.....og den har gått like fort som alle dei andre helgene.

Litt forskjellig har vorte gjort og ekstra kjekt er det når ein kan få gjere noko som gleder andre.


Montering av strikke arbeid og fått ut litt såkløe frå fingrane. Kan tru eg har kose meg med frøa...det er rein glede. Kjem tilbake til desse to sakene litt seinare : )

I dag har vi hatt oss ein kosedag med litt matlagings hjelp. Eg lærte dottera mi å lage Ingers Rugbrød. 


Desse brøda baka eg forresten ein del av for nokre år sida, så fristelsen vart så stor at det vart ei steike på meg også : )


Sveiste i hop ein middag " alt i ett i panna " .
Kyllinglår med tilbehør av det ein har for hand og kan tenke seg. Her er det mykje løk, kvitløk, paprika, gulrot, poteter, hermetiske tomatar, olivenolje. god kraft, urter og krydder av ymse slag.
Hadde salat som tilbehør. Fantastisk smakfullt.

¤ ¤ ¤

Ja, når ein kan få lette trykket og gjere noko positivt for andre, er det ei fantastisk god glede.

Fleire helgegleder kan du sjå HER hjå Vivi.


11 kommentarer:

  1. Flott med håndarbeid.Middagen høres herlig ut,og Ingersrugbrø bør jeg kanskje baj\ke til våren...spiser minsr mulig brød da jeg prøver å gå ned en del kilo.Er på god vei.
    Spennende med frø,men jeg er ikke så dreven,men fostår nå at det er mer vanlig en jeg tror å så før jul?Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Høres ut som om du har kosa deg. Jammen får du meg til å bli nysgjerrig med hvilke frø du baler med på svarteste tida... God ny uke til deg. :-)

    SvarSlett
  3. Mmmm, den nydelegeg middagen og dei gode brøda.
    Eg har ikkje laga desse brøda, men smakt dei hos andre. Kanskje eg
    skulle ha prøvt dei?
    Håpe den komande mor ikkje blir mykje plaga.

    Ynskjer deg ei fin ny veke !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. For en flott helg du har hatt. Kjempe hyggelig at du ville dele den på Helgegleder!

    Ønsker deg en kjempe fin ny uke! Klem

    SvarSlett
  5. Høres ut som du har kort deg godt og i tillegg vært skikkelig flittig :) Flink pike :) Barnebarn er stas og utrolig koselig :) Så det er bare å glede seg! Ha en strålende uke!

    SvarSlett
  6. Den panna såg fristende ut! Helt i Helstøms ånd med friske grønnsaker og gode råvarer!n(såg han akkurat på TV.) ikke noe gøy med bekymringer rundt kommende fødsel. Men gledelig at det ser til å ordne seg... Ha en fin søndagskveld videre!

    SvarSlett
  7. Nam, nam! Her var det mye godt=) Så flink du er=) Håper du får en fin søndagskveld=) Vibeke

    SvarSlett
  8. Det så riktig godt ut! Så flink du er :-)
    Spennende med hvilke frø du har sådd.
    Ha en fin ny uke, klem!

    SvarSlett
  9. Mmmm.... den kyllinggryta såg god ut! Inger rugbrød har eg litt blanda forhold til, dei som ein får kjøpt i butikken synest eg er kjempegode. Men dei eg bakar sjølv vert meir som ei sponplate.... Det er vel noko eg gjer feil.....
    Ja det er kjekt å få hjelpe andre! Mange slags plager som dukkar opp i eit svangerskap, men heldigvis går dei fleste over;)
    Her vert det syveke,ja! I dag har eg laga venner til Ulrikke;
    God veke til deg:)
    Klem frå Alva

    SvarSlett
  10. Å nå ble eg sulten! Det så godt ut:)
    Når er ditt første barnebarn ventet?

    SvarSlett
  11. Så mange fine helgegleder!...ser veldig fristende ut både brødene og middagen...mmm:)
    Tusen takk for bursdaghilsen:))

    SvarSlett