torsdag 27. juni 2013

INSEKT I HAGEN.

Det har vore ein fin solfylt dag med besøk, grilling og feriekos.
Ei runde i hagen med kamera vart det også, og ein skulle ikkje tru at humlene er i fare for å bli utrydda. Det kryr av dei og frukttrea viser at dei har gjort ein god jobb. Det lavar av fruktkart.
Her kjem litt forskjellige insekt som viste seg når eg skifta linse på kameraet.


Humle i farta.


Sommarfugl på Strandnellik.




Fullhamstra humle på Alunrotblome.





Fluge på Peon.


Mindre sort fluge på Strandnellik.


På veg til å få seg ein godbit.


Mitt største insekt : )  Skrotten som følger meg overalt i hagen. Her ligg han i grusbedet å ventar på at eg skal bli ferdig å ta bilete.

¤ 

Støyperia mine er snudde og eg er veldig fornøgd med resultatet. Eg må berre få pirke vekk litt meir av rabarbrablada før eg viser dei. T - T - T = Ting tar tid veit dåkke, men snart : D.

¤

Eg har tatt så mange bilete at eg har vanskelig for å velge kva eg skal sende ut på bloggen. Luksusproblem.
Men no har bløminga starta av frø som eg har fått her via bloggane og dei skal øyeblikkelig fram i lyset.

Ha ein fortryllandes aften og kos dåkke med det dåkke måtte finne på.
Sommarhelsing frå MarJE som sit i utestova å kosar seg.

10 kommentarer:

  1. Kjempeinsektet var jo flott da :) he he! Mange flotte bilder av humlene! Ike lett å fange dem i svevet slik du har klart! jeg snakker av erfaring :)

    SvarSlett
  2. Mange flotte bilder av insekter. Du er en flink fotograf. :) Gleder meg til å se støperiene dine ferdige. Har mange som er brent ferdig så nå kan jeg bearbeide dem slik jeg ønsker. God helg. klem Merethe

    SvarSlett
  3. Flotte insektsbilder! Det største insektet var dog det flotteste :-)
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder!

    SvarSlett
  5. Å så fine bilder av hageboerne dine, de står på å gjør jobben sin fra morgen til kveld.

    Så artig at valmuene kommer med blomst, ha en fin helg.
    Maritklem.

    SvarSlett
  6. Vakkert !
    Du tek fantastiske bilde. Eg må få nokre tips om linse og stativ med deg, slit med nærbilda ..
    Du må nyte ferien no få, sjøl om ikkje det er på det varmaste er det herlege dagar.
    Her går gutane og vassar i den store fjøra, berre i trusa,, ferie !!
    Nyt dagane og hagen din :)

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Du er flink til å knipse insekt, dei fer jo så fort vidare til neste blom, omtrent som ungar i godtebutikk. Her er og meir humler i år enn i fjor.
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  8. Heisan. Flotte bilder av viktige hagevenner. Synest også det er fleire humler enn før men lurer litt på om det er fordi eg er meir opptatt av dei ? TTT ja, og hageaktivitet skal no helst ikkje vera stress !! Ha det godt.

    SvarSlett
  9. Praktfulle bilete du har tatt! Vi er heldige, som berre kan gå ut og nyte frisk luft og naturens under:) Riktig god sommar til deg!

    SvarSlett
  10. Så fine bilder, den humla så ut til å være en yrkeskvinne! (hehe) Deilig å se den i ivrig fart fra blomst og tydeligvis full fart til neste blomst i din nydelige hage.

    Deilig å lese at du sitter ute i godstolen. Håper på mange, mange slike kvelder i juli.
    Klem fra Ingvill

    SvarSlett