torsdag 6. juni 2013

KUNSTNERISK KLATRESTATIV TIL ERTEBLOMANE.

I plaskande regnver er det på tide med litt blogging.
I dag vil eg vise eit av mine prosjekt. Klatrestativet til erteblomane.
Skrekk og gru tenkte enkelte av familiemedlemmane når eg kom halsande med lange greiner fulle av blad. Dei lurte på kva i all verden eg ville med greinene. Klatrestativ var svaret og dei ( mannen ) var lett oppgitt av mine påfunn.
Men trur han vart litt overraska når han fekk sjå resultatet : ))


Greinene let eg ligge å tørke eit par dagar før eg ribba dei for blad.
Det er greiner av Oretre, men hadde nok vore bedre å bruke Bjørk for dei er ikkje så sprø. Det var ikkje i nærleiken her, så eg tok det eg fann.


Laga dei i to store kasser som er laga av mannen min. Stakk greinene til bunns og så surra / fletta eg inn kvistane på greinene. Det var den flettinga som hadde gått lettare visst det var Bjørkegreiner eg hadde.


Surra dei godt  saman i toppen med streng.



Alle var enige om at dei vart litt artige til slutt : D

Når erteblomane får vekse seg til blir det nok ikkje så mykje som viser av dei.
Foreløbig er dei ikkje så store. Har nok ikkje fått det beste stellet før dei kom i krukkene. No har eg planta dei i kugjødselkompost og god krukkejord.

LUKTÄRT 'Pulsar' i gruppen Ettåriga blomsterväxter hos Impecta Fröhandel (8472)

Pulsar er det som er planta i krukkene.
( bilete lånt av Impecta )

Fleire prosjekt kjem etterkvart.

¤ ¤ ¤

Det er så mykje som er i vinden i desse tider. Noko av det er Instagram og jammen har eg våga meg inn på den arenaen også. Blir lagt ut litt bilete av ymse slag der . Er fortsatt i startfasen men det hadde vore kjekt visst dåkke vil besøke meg der også : )

¤ 

Det er veldig mykje fint å sjå rundt om i bloggane og eg blir stadig imponert over mangfaldet av flotte planter og prosjekt av ymse slag som blir vist fram. Ei flott inspirasjonskjelde.

Då må alle i vårt langstrakte land og i den stor verda ha fortsatt ein fortreffelig dag med eller uten sol.

Me bloggast snart igjen,

MarJE.


17 kommentarer:

  1. Kor flott du laga det til !!
    Kreativ dame :)
    Erteblomster er nydeleg så dette blir nog supert !
    Blir litt matt av regnet, trudde det skulle bli sol i dag ;)
    Men eg skal vø meg og gå ein tur !

    Kos deg med den fine hagen din :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Så fint, ja du er kreativ og da blir det bra resultat.
    Når erteblomstene snurrer seg opp i klatrestativet blir det kjempe lekkert.
    Ha en fin dag, Marit.

    SvarSlett
  3. Det var et flott klatrestativ du har laget. Blir knallfint når erteblomstene klatrer i det. Her er det også regn i dag så det blir nok systua litt utpå. Ja det er veldig mye inspirasjon å hente i blogger. Masse flott å se. Ønsker deg en flott dag. Klem Merethe

    SvarSlett
  4. Synes klatrestativene dine ble kjempeflotte. Foretrekker egentlig de hjemmelagede framfor kjøpte. Blir gøy å se når plantene blir så store at de slynger seg oppover i dem :) Ha en kjempefin dag!!!!

    SvarSlett
  5. Klatrestativene ble superfine=) Artig å lage selv! Håper du får en fiiin kveld=) Vibeke

    SvarSlett
  6. Smeisande det for ein kunstnar du er! Det der vert kjempeflott når blomane slynger seg oppetter! Og så er det veldig kjekt med ein handyman som lagar og snekrar det ein treng:) Min er i sving med å lage disk av skapet vi fann på gjenbruk:))
    Tenkte eg det ikkje at det var den kjella du hadde besøk av på nattevakta og hadde med seg kake! Det er så likt henne - tenkjer på alle ho;)
    Ha ein fin kveld i regnveret! Rett surt vart det no!
    Klem frå Alva

    SvarSlett
  7. Dette ser jo supert ut !!
    Det kommer til å bli et syn så flott når erteblomstene slynger seg oppover og blomstrer..gleder meg til å se.
    Liker dine kreative sprell..
    Ha det bra så lenge ..håper solen snart skinner hos deg .
    klem Anne

    SvarSlett
  8. Så flotte stativer! Smart å bruke smågrenene til å flette med. Jeg har også mange grener ute i hagen liggende i en stygg haug, og har en plan om at de skal bli klatrestativer. Mine er imidlertid renset for småkvistene, så jeg må sette de sammen litt annerledes enn dine.

    De var enormt flotte de plantekassene dine også. Ble litt misunnelig på de! Tenker at det blir et flott syn når erteblomstene får litt fart på seg og setter i gang å blomstre.

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  9. Det var lurt å lage klatrestativ til erteblomstene. Det kommer til å bli lekkert når de vokser til. Erteblomstene er en av favoritt sommerblomstene mine. De er bare så vakre og lukter vidunderlig. Du må vise oss et bilde når de vokser til :)
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  10. Så flott det ble! Det er smart å lage det til erteblomstene, for de trenger virkelig noe å klatre i. Ha en fin kveld.

    Klem Marit

    SvarSlett
  11. Kjempetøft. Har virkelig sansen for skulpturene dine. Så mange forskjellig plantestativer i England. Tror faktisk de var av bjørk. Har laget noen selv, men de er mer primitive enn dine. Heldigvis har jeg sådd 'Pulsar'. De er så vakre. Ha det så godt! Anne

    SvarSlett
  12. Det ble virkelig flott! Du har kreativ og flink!

    SvarSlett
  13. Det ble jo veldig fint, så kreativ du er:-) God helg! Klem Marianne

    SvarSlett
  14. Så stilige de ble! Du er dyktig og kreativ:) Ha en fin fin helg!

    SvarSlett
  15. Dette vert lækkert :-)

    God helg!

    SvarSlett
  16. Heia Marje, for noen fantastiske fine klatre stativer du hadde laga, det blei jo et supert resultat :)
    Glær mæ til og se erteblomstrene klatrer oppover de :)

    Ha ei superfin helg.

    Klem :O)

    SvarSlett
  17. For en fantastisk ide! Jeg holder selv på med et slikt prosjekt bare med drivved-pinner, men vurderer å kaste meg over din ide i stedet, var jo helt genialt, og veldig lett gjennomførbart her hos meg ;)

    SvarSlett